mspsaskia

Alla inlägg under september 2013

Av sara atta - 21 september 2013 12:23

Svenska

Jag tänker nu visa gamla bilder   



English

Im now going to show you old pictures   



  ^Från yoville / From yoville ^    

Under here is from acehotel i think they are off now

här har ni acehotel jag tror dom är nere nu


 My old movies they are deleted now/ gamla filmer dom är raderade nu

   

Under here is how i can do headers

   


Av sara atta - 21 september 2013 12:12

Svenska 

Omg omg omg fyller år snart    

vad ska jag önska mig!

 Kommer snart en ny omröstning om vad ni tycker jag ska önska mig (:

Iallafall skulle jag också vilja påpeka att min blogg kommer att vara på svenska och engelska.


Engelska

Omg omg omg its soon my b-day   

what should i wish?  

Soon i will put in a new vote when you tell me what i should wish 

and i wanted to say that my blog is going to be on swedish and english if u like to know why its because my english cousin told me to do it first i translated and she wanted to know more after that

Tidigare månad - Senare månad
Väkommen till min blogg ha kul :D!
scriptkoder.com

Fråga mig

5 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Omröstning

Vad ska jag önska mig /What should i wish
 Iphone4s
 Ipad
 1000kr
 Hug and kiss/ Kram och puss

Besöksstatistik

Header beställningar just nu: 0


Ovido - Quiz & Flashcards